Na potrzeby firmy można wykonywać wiele różnego rodzaju nadruków i człowiek, który kreuje takie nadruki, zawsze wytwarza je w porównaniu do zamówienia uzyskanego przez klienta. Przykładowo nadruk na torbach może być bardzo delikatny i słabo widoczny, niemniej jednak może być to także nadruk dużych elementów, które są bardzo widoczne i które wykonuje się w taki sposób, by te gadżety rzucały się w oczy.
Zastosowana kolorystyka zawsze jest spójna z tym, jakie są barwy firmy, czyli jak wygląda identyfikacja wizualna danej firmy.
Nierzadko są one spójne, innym razem używa się też kolory dopełniające. W tym zakresie i zróżnicowanie jest dosyć spore. Druk na odzieży wytwarza się bardzo szybko, ale projekt zajmuje trochę czasu, bo należy przygotować bardzo dobry projekt do tego, ażeby móc pozyskać właściwy rezultat wizualny. Czasami projektów jest wręcz kilkanaście, z tych kilkunastu dopiero wybiera się ten końcowy, który zostaje zastosowany. Nadruki na odzieży mają także różną trwałość, w współzależności od tego, jakie są nasze oczekiwania i do czego ma być rewelacyjny gadżet wykorzystywany. O ile gadżet ma być wykorzystywany bezpośrednio do noszenia, to wtedy jego metoda drukowania musi być bardziej skomplikowana i tym samym zwyczajnie powinno się przeznaczyć na to więcej czasu. Gdy z kolei będzie to gadżet, z którego nie korzystamy na co dzień, może być on stworzony metodą budżetową i wtedy będzie po prostu tańszy i więcej osób będzie się mogła zdecydować na jego zamówienie. Warto się nad tym wszystkim zastanowić, bo to ważna sprawa.
Zobacz: kamizelki z nadrukiem.