Przejdź do głównej zawartości

Profesjonalna rehabilitacja precyzyjnie wykonywana w domu pacjenta

Tak kilka tygodni temu złamałem sobie rękę. Poszedłem z znajomymi rozerwać się po pracy i po prostu zagrać w piłkę nożną w Sopocie.

Starałem się wypaść jak najlepiej, niemniej jednak jak to można zwykle bywa wtedy dzieją się nieprzewidziane okoliczności.



Skończyło się tak iż po starciu z jednym z kolegą złamałem ramię , a oprócz tego dłoń.

Byłem zmartwiony tym faktem a oni przerażeni. Okazało się, że czeka mnie operacja a potem ortopedyczna rehabilitacja.

Na szczęście moja matka doradziła mi fachowego fizjoterapeutę.

Nie musiałem nawet wychodzić ze swojego domu, co byłoby dla mnie w rzeczywistości bardzo trudne i uciążliwe. Zwłaszcza, że w domu wyłącznie mama ma prawo jazdy i pracuje do późna.

I w każdym razie cieszyłem się, iż mogą korzystać z pomocy fizjo.

I po prostu przyjeżdżali do mnie na dom. Na początku byłem bez wątpienia pełen zmartwien jak to wszystko będzie wyglądało.
Jednak mój rehabilitant to człowiek o wiedzy. Ma nie tylko i wyłącznie doświadczenie niemniej jednak i bardzo dobre podejście do wykonywanego zawodu.

Czuję, że krok po kroku wracam do odpowiedniej sprawności. To jeszcze ciut potrwa, aczkolwiek cieszę się, że udało mi się natrafić na specjalistów, którzy wykonują tego typu usługi w zgodzie z najwyższymi normami.
Czasami zażartuje, dlatego atmosfera jest bardzo przyjemna.

Najważniejsze jest jednakże to, że rehabilitacja ogólnie rzecz ujmując przebiega zgodnie z planem.
Szczerze mówiąc uprzednio przed tym niefortunnym wydarzeniem nawet nie wiedziałem, że jest taka sposobność.
Zawsze wydawało mi się, że powinno się koniecznie iść do placówki publicznej nfz. I nawet nie wiem, jak bym to zrobił gdyż początkowe dni były dla mnie faktycznie bardzo trudne.

Tym bardziej cieszę się, że mamusia powiedziała mi o takich fachowcach, którzy przyjeżdżają do mnie do domu i po prostu sukcesywnie realizują intencja zdrowotny i przyniesie to odpowiednie efekty!


Zobacz więcej: przejdz na tą stronę

Popularne posty z tego bloga

Korepetycje e-learningowe

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, dostęp do nauki stał się bardziej różnorodny niż kiedykolwiek wcześniej. Jednym z takowych dynamicznych trendów edukacyjnych są e-korepetycje, czyli korepetycje online. To metoda wsparcia edukacyjnego, która pozwala uczniom zdobycie wiedzy i kwalifikacji w wygodny sposób, bez konieczności fizycznego spotkania z nauczycielem.

Stalowe konstrukcje - innowacyjne rozwiązania

Bezpieczeństwo w domu i na podwórku to priorytet każdego właściciela. Dlatego też zdecydowanie coraz więcej osób decyduje się na montaż barierki schodowej, bramki lub furtki, oraz balustrad balkonowych stworzonych z trwałych materiałów, takich jak stal nierdzewna. Dlaczego warto postawić na takie rozwiązania? O tym przeczytacie w poniższym artykule.

Opieka stomatologiczna

Wizyta u dentysty to na prawdę często temat, który budzi sporo wrażeń u pacjentów. Niezależnie od tego, czy jest to rutynowa kontrola czy konieczność podjęcia leczenia, regularne wizyty u dentysty są kluczowe dla utrzymania zdrowia jamy ustnej. Dentyści to specjaliści, którzy zajmują się diagnostyką, leczeniem a także profilaktyką chorób zębów i jamy ustnej.